Zaterdag 1 maart 2014
Silvertown Lions XU12 – Irene XU12

Pfff vandaag staat de wedstrijd tegen Irene U12 ons te wachten. Dat waren de laatste keren moeilijke wedstrijden! Twee keer verloren. Maar we hebben de afgelopen weken goed getraind dus we gaan ervoor. We hebben er allemaal zin in want we hebben een hele maand geen wedstrijden gespeeld.

Na de line-up kiezen we allemaal ons mannetje om te verdedigen en beginnen we aan de wedstrijd. In het begin zijn we een beetje afwachtend of Irene weer zo goed is, maar dat valt mee merken we snel. Dan lijkt het wel of we vleugels krijgen. We spelen goed samen, passen de bal goed naar elkaar en kijken wie er vrij staan. Al snel gaan de ballen het netje in. Tamara, Emy en Margaux bleven goed verdedigen en probeerde steeds de ballen af te pakken. Raquel, Viviane, Danielle, Vince en Nigel zorgde er voor dat de ballen in het netje gingen. In de 4de periode gingen er zelfs 6 ballen in. Halverwege de wedstrijd was de stand 30-4.

Vanaf de 7de periode werd Irene wel wat beter (of dachten wij dat we de wedstrijd al gewonnen hadden). Na wat aanmoedigingen van de kant (wat kunnen die vaders en moeders gillen zeg!!), ging het weer beter. Iedereen deed wat hij moest doen en wat we geleerd hadden.
In de laatste periode gingen we er nog even tegen aan en scoorde we 8 punten in de laatste 4 minuten.

YES! We hebben gewonnen met 56-17.

Kijk voor een foto impressie op de foto pagina